Cumu sguassà a copia di salvezza di l'iPhone da iTunes / iCloud in Mac o PC

sguassate ios backups itunes su mac

Di solitu, utilizendu iTunes rende più faciule per fà una copia di salvezza in u locu in una macchina cuntrullabile. Ancu s'è sti backups sò veramente boni è ponu di sicuru esse utile, ma poi, occupanu troppu spaziu in u vostru Mac, soprattuttu s'ellu ci hè troppu backups. Tuttavia, a bona cosa hè chì vi pò arrivare à sguassà u eccessu di salvezza prima cù iTunes. Pudete facilmente scaccià l'aghjurnamenti di software iOS indesiderati dopu l'usu è cusì, liberate più spaziu nantu à u vostru Mac .

Default, iTunes hà da piglià una copia di salvezza di iPad, iPod, o iPhone subitu quandu vi synchronize unu di i dispusitivi iOS à u vostru Mac. Pudete sia inizià manualmente ognuna di queste copie di salvezza in iTunes quandu eseguite una aghjurnazione in u vostru dispositivu iOS o fà una restaurazione. In sta manera, vi ponu tena una copia sicuru di ogni unu di i dati di u vostru iPhone facirmenti. Tuttavia, cum'è e capacità di almacenamento di iDevice cuntinueghjanu à aumentà, u listessu vale ancu per a dimensione di a copia di salvezza. Significa chì sè avete parechje sincronizazioni di u dispositivu in u vostru Mac, questu puderia esse guardatu in grossi pezzi di gigabyte di spaziu. È postu chì avete bisognu di spaziu per più schedari chì avete da piglià in u vostru dispositivu iOS, avete bisognu di liberà alcuni di i spazii chì sti sincronizazioni anu inghiottitu. In issu articulu, avemu Mulateri Di L'esse revelà à voi quantu à vede è sguassà salvezza iPhone / iPad da iTunes nant'à u vostru Mac à liberà abbastanza spaziu pruvista.

How to sguassà iPhone Backups da iTunes su Mac

Sè vo vulete vede copia di salvezza di u vostru iPhone/iPad/iPod in Mac, cliccate per apre u menù iTunes è andate direttamente à iTunes> Preferenze> Dispositivi. E poi averete una lista di tutti i nomi di i dispositi chì avete sincronizatu è salvate in u Mac, è ancu a data quandu avete fattu l'ultima copia di salvezza. Tuttavia, sè vo avete parechji dispositi iOS cù u stessu nome o forse ùn sapete micca a copia di salvezza chì cercate è vulete sguassà, basta trascinate u vostru mouse o u cursore di u vostru trackpad nantu à e voci di a vostra lista. Una volta finitu, avaristi una piccula visualizazione di a finestra chì vi furnisce infurmazioni nantu à u dispusitivu chì includenu i numeri di telefunu assuciati cù questu, i numeri di serie è ogni altra infurmazione chì riguarda u dispusitivu iOS.

preferenze di macos itunes

Una volta chì avete vistu questu, avemu da diverge praticamente à OS X, induve avemu da indirizzà cumu sguassà i fugliali di salvezza in macOS.

Cumu localizà è sguassate una copia di salvezza di l'iPhone in Mac

Sè vo vulete verificà a dimensione di a vostra copia di salvezza iPhone / iPad, simpricimenti cuntrolla-cliccate o cliccate dritta nant'à a copia di salvezza vo vulete è poi sceglie u "Mostra in Finder". Averete una finestra di Finder chì mostrarà i schedarii di salvezza. Puru si saria impussibile à voi à leghje l 'infurmazione in stu cartulare senza avè un strumentu terzu-party, ma tu avissi a fari usu di u cumanda "Get-Info" à capisce a taglia di a copia di salvezza. Tuttavia, cù un iPhone Xs 256GB, avete una dimensione di salvezza di sopra à 50GB. In u casu chì avete assai dispusitivi iOS cù copia di salvezza di a stessa dimensione. In questu modu, pudete vede cumu si cunsuma u spaziu nantu à u discu duru di u vostru Mac.

e preferenze di u dispositivu macos iTunes mostranu in u finder

Per sguassà un schedariu di salvezza, torna à a finestra di i Preferenze di iTunes, selezziunate una copia di salvezza in a lista di iDevices, è cliccate nantu à l'opzione Delete Backup. Vi sarà dumandatu à cunfirmà a vostra scelta da iTunes. Una volta finitu, cliccate nant'à u buttone Elimina à attualizà.

Cumu sguassà i schedarii di l'aghjurnamentu di u software iOS

In u vostru cartulare di casa, navigate à i schedarii di l'aghjurnamentu di iOS in u menù ~/Library/iTunes. Tuttavia, ci sò diverse aghjurnamenti di u software per i dispusitivi diffirenti. Stu hè à dì chì i schedari differente firmware iDevices sò tenuti à u Library/iTunes/iPad Home Software Updates mentri circannu i stessi schedari di iPhone à u homepage di Library/iTunes/iPhone Menu Updates Software.

Cumu sguassà iTunes Junk in Mac in un clic

Cumu vulete sguassà e copie di salvezza di i dispositi iOS obsoleti, l'aghjurnamenti di u software, i scaricamenti rotti iOS, è altri dati di sustegnu in iTunes, vi ricumandemu di pruvà MacDeed Mac Cleaner , chì hè una putente applicazione Cleaning per Mac. Si pò sguassà tutte e junk iTunes ghjustu in un clic.

Pruvate gratis

Passu 1. Lanciari Mac Cleaner

Scaricate Mac Cleaner è stallà lu. Allora lanciallu.

MacDeed Mac Cleaner

Passu 2. Clean iTunes Junk

Dopu avè lanciatu Mac Cleaner, selezziunate "iTunes Junk" è cliccate "Scan" per analizà u vostru iTunes. Prima di pulizziari iTunes junk, vi ponu riviseghjà i ditagli à cunfirmà ciò chì à sguassà.

pulisce i fugliali spazzatura di u sistema in mac

Pruvate gratis

Cumu sguassà a copia di salvezza di l'iPhone in u PC Windows

In u casu chì vi trova difficiuli di sguassà una copia di salvezza iPhone nant'à u vostru Mac, vi ponu passà à a piattaforma Windows è sguassà a copia di salvezza da quì. Simply sguassate lu da u so cartulare uriginale, poi chjude è riapertura lu in a finestra di Preferenze iTunes. Una volta chì avete fattu questu, ùn truverete più a copia di salvezza listata in a tabulazione di u Dispositivu.

Perchè Vulete Sguassà i Backups di l'iPhone in iCloud?

Cum'è sopra, i backups di i dispositi iOS cunsumanu assai spaziu nantu à u vostru urdinatore, soprattuttu s'è vo avete parechji dispositi iOS sincronizati in u vostru PC o Mac.

Un saccu di clienti mai in ogni puntu cercanu in i Preferenze iTunes per monitorà e so backups è finiscinu per mantene e vechji backups da i dispositi chì ùn anu più. In più, novi backups sò fatti quandu un dispositivu hè restauratu, cusì pudete ancu avè accidentalmente backups ripetitivi chì ùn sò mai più preziosi.

Purtendu sti backups da iTunes, pudete risparmià u spaziu è rearrange a vostra lista di salvezza, chì face più simplice per sapè quale copia di salvezza di selezziunà quandu verificate o cambiate un dispositivu. Pudete ancu fà usu di e salvezza iTunes vicinu cum'è cunniscenza di i backups iCloud da eseguisce una copia di salvezza regulare in u nuvulu è salvendu backups tutali à u vostru urdinatore ogni tantu spessu.

Indipendentemente da quale a prucedura vi pare ideale, hè assai impurtante per piglià a nota chì sguassà e salvezza di l'iPhone da iTunes ùn hè micca listessa per sguassà un schedariu standard in u vostru urdinatore. A copia di salvezza ùn hè micca stallata in Trash o in u Recycle Bin è ùn pò micca esse recuperata in modu efficace dopu chì hè stata sguassata. In seguitu, esse prudente cum'è vo trattà cù a vostra copia di salvezza iDevices, cum'è vi pò coincidentally sguassà u schedariu principale di a vostra infurmazione iOS in casu di un dispusitivu persu o prubabilmente malfunctioning.

Pruvate gratis

Quantu era utile stu post?

Cliccate nantu à una stella per valutà!

Valutazione media 4.6 / 5. Conte di voti : 5

Nisun voti finu à avà ! Siate u primu à valutate stu post.